Skrydžio žlugdymas ir keleivinė patirtis
Kelionės pramonė paliudijo žlugdymą visų dydžių, tiesiai nuo mažo masto nereguliarios operacijos į užbaigtą uždarymą. Daugiau kaip praėjusius 12 mėnesių vienišų, pažodžiui kiekviena Amerikos pagrindinė avialinija turėjo savo akciją problemų su stambiu žlugdymu. Tai stiprina mano tikėjimą, kad begaliniai milijonai dolerių, kuriuos investuojama per tuos metus į likusių be darbo sistemų pažangą, nebuvo entirelysuccessful išjungimui sutrukdyme. Iš tikrųjų, kai prieita prie kliento tikėjimo išsaugojimo, joks verslo atnaujinimo laipsnis negali būti gana greitas.
Erą, kur klientas yra sugadintas pasirinkimui ir neigiamoms viešumo kelionėms greitai ir toli – Socialinės Žiniasklaidos dėka! – našta yra kvadratiniai ant avialinijų, kad garantuotų kiekvieną atgavimo proceso žingsnį, būti tuo, kintamo pasirinkimo identifikavimas, užbaigdamas įvykdymą ar kliento komunikaciją, yra atliktas nepriekaištingai ir su aukštu pastovumo laipsniu.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Bet kokia skrydžio žlugdymo rūšis turi keturgubą poveikį, esantį priežastis naudojamo, finansinis, reputational ir psichologiniai atgarsiai. Tačiau, skelbkite žlugdymą, kadangi avialinijos daro masto apskaitą pakenkimo išreiškiant finansiniais nuostoliais ir neigiamu dėmesiu, dažnai ignoruotas yra didesnės naudojamo judrumo ir keleivinės patirties svarstomos problemos. Krizinėje situacijoje, tai yra avialinijos gebėjimas efektyviai valdyti operacijas – vadovavimą sužlugdytų maršrutų, paruošimą alternatyvių skrydžių ir išsaugojimą sutarimo – kuris turi paimti centro stadiją. Ir keleivinė patirtis turi būti bet kokio krizinio atsakymo pagrindinėje pozicijoje kadangi keleiviai pakelia skrydžio žlugdymo stipriausią smūgį.
Kad skrydžio žlugdymas didėja, ką avialinija daro kitaip, kad grįžtų į ‘verslą kaip paprastas’ ir prioritize keleivinis poreikis? Kaip pabrėžtas neseno straipsnio laiku, yra neišvengiamas avialinijų reikalingumas, kad įvestų intelektą ir automatizavimą būdu, kuriuo jie veikia, ir bendrauja su klientais. Premijoje yra sprendimai, kurie riboja rankinį kišimąsi ir valdo skrydžio žlugdymą protingai ir vientisai – tiesiai nuo informavimo keleivio apie žlugdymą į užsakymą iš naujo į apdirbimą apmokėjimo ir viešbučių išsaugojimą. Toliau, yra dažnai daugialypių būdų iš naujo apsaugoti paveiktus keleivius, tačiau, galimybė ieškoti optimalaus atgavimo sprendimo tarp žlugdymo reikalingas didesnio automatizavimo laipsnio.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Visiems nepageidaujamiems rezultatams jie pasiima su savimi, skrydžio žlugdymas negali būti visiškai nukreiptas. Tačiau, su teisinga technologija jų žinioje, avialinijos gali tikrai išvengti domino efekto operacijų gedimo ir jų keleivių, kenčiančių todėl. Atsiminkite, tuo metu, kai skrydžio žlugdymo poveikis yra dažnai matuojamas išreiškiant neatidėliotinais finansiniais nuostoliais, praradimas nuo keleivių, kurie negrįžta į avialiniją gali būti vamzdynu. >