Reaktyvinių lainerių statyba yra rimtas verslas – aš skraidinu tiktai Boingą savarankiškai.
Neseniai, aš dėvėjau golfo marškinius, kurie pasakė "Boingą" ir kompanijos emblemą. Kažkas priartėjo prie manęs ir paklausė manęs, jei aš dirbau kompanijoje, aš nedarau. Bet aš galiu pasakyti jums, kad aš tiktai skrisiu ant Boingo reisinio lėktuvo, ir kad mano tėvas buvo anksčiau avialinijos paskola issimoketinai pilotas su Žemyninėmis Avialinijomis, ir jis taip pat pritaria Boingo įrangai. Jo priežasčių sąrašai yra dideli, ir gerokai nuostabūs pacituoti šiame mažame straipsnyje. Pakakite, kad pasakytumėte, kad reisinių lėktuvų didelių greičių amžiuje statyba yra rimtas verslas.
Ne kiekvienas gali padaryti tai teisė, ir galbūt štai kodėl Kinijos neapsiplunksnavusi avialinija, pramoninė kompanija vos paliko pagrindą, net po vyresnio Amerikos lėktuvo ir komponentų projektų kopijavimo. Žinoma, jie nėra vieniši pinigines vyrams su savo iššūkiais, keli kiti gamintojai turėjo pragarą laiko be to tokio kaip Mitsubishi Japonijoje ir Rusijos Sukhoi.
Iš tikrųjų, New York Times 2012 m. gegužės 10-ąją skelbė tituluotą straipsnį; "Naujas rusų Lėktuvo Susidūrimas Per Reklaminį Skrydį Indonezijoje," Andrew E. Kramer ir Nicola Clark. Matyt, 50 žmonių mirė Sukhoi Superreaktyviniame lėktuve 100, straipsnis išdėstė;
"Likimas reaktyvinio lainerio – pirmas naujas modelis, kuris būtų pagamintas Rusijoje nuo galo Tarybų Sąjungos – buvo triuškinantis smūgis nacionalinei erdvėlaivių pramonei, trokštančiai atgimimo. Superreaktyvinis lėktuvas pakilo nuo Džakartos ant jo antro dienos demonstracijos plastikiniai langai kainos skrydžio. Tai dingo iš radiolokacinių ekranų ir prarado kontaktą su dispečeriais po apytiksliai 20 minučių po leidimo reikalavimo leistis žemyn į 6 000 pėdų nuo 10 000 pėdų per kalnuotą Vakarų Javos vietovę."
Kitas straipsnis WSJ titulavo;" Naujas rusų Reaktyvinis lėktuvas Nepataiko – Lėktuvas, Nešantis 50, Dingsta Per Indonezijos Kalnus ant Parodos Skrydžio," Eric Bellman ir Daniel Michaels pažiūrėjo į iššūkius Rusijos Aviacijos apdirbimo pramonei per šį susidūrimą.
Reikia metų, kad suprastų teisingai tai, nepriklausomai nuo gamintojo. Tai taip pat atlaiko samprotauti, kad kadangi Murphy skrenda tuo pačiu laiku ant kiekvieno lėktuvo, kada nors sukurto, ir daugiau taip ant naujesnių prototipų, kad šitie daiktai yra daugiau negu rimti. Turėti reisinio lėktuvo susidūrimą ant inauguracijos skrydžio, ar sugadintas skrydyje kaip tai, paprasčiausiai įrodo tiksliai, kaip sudėtingas tai iš tikrųjų turi pastatyti pasaulinę klasę šiuolaikinis amžiaus lėktuvas. Skaičius lėktuvo, anksčiau pastatyto, ir visi prototipai, kurie nedarė rūšies, yra taip gausus aviacijos istorijoje, kuri nebus paimta lengvai.
Šis tragiškas atvejis galbūt aiškina, kodėl aš savarankiškai tiktai nusprendžiu skristi ant geriausio veislės. Mano nuomone tai yra Boingas, deja tiems tą lemtingą dieną, jie padarė skirtingą pasirinkimą. Gali jie ilsėtis taikoje. Iš tikrųjų aš tikiuosi, kad jūs prašom svarstysite visa tai ir galvosite ant to.