Mūšis 2012 ir kas nugalės? emyratai, Kataro avialinijos, ar etihad?.
2012 m. balandžio, mūšis už pranašumą tarp Vidurinių Rytų ir Šiaurės Amerikos iškėlė karštinės metimą. Emyratai, Kataro Avialinijos, ir Etihad Avialinijos kovoja su vienu kitu, kad paimtų serveriai.lt nuolaida kaip didelis šios turtingos, didokos rinkos akcija. Kurį laiką, atrodė, kad Emyratai turėjo viršutinę ranką, ir mano daugumą matų, tai daro. Tačiau, paskui atvyksta Kataro Avialinijų vadovaujantis pareigūnas, Akbar Al Baker, rodydamas kai kurias jo savo korteles. Per neseną vizitą į Monrealį, pranešama, kad jis paskelbė ketverius naujus JAV vartus. Jei tai įvyks, Kataro Avialinijos turės 8 Šiaurės Amerikos vartus. Taip, pažiūrėkime, kaip konkurentai krauna viršuje.
Emyratai: Torontas, Niujorkas (Džonas Ficdžeraldas Kenedis), Vašingtonas Dulles, Hiustonas, San Franciskas, Los Andželas, Sietlas, ir Dalaso pėdos. Vertė
Kataro Avialinijos Monrealis, Niujorkas (Džonas Ficdžeraldas Kenedis), Vašingtonas Dulles, Hiustonas, Čikaga, Atlanta, Detroitas, ir Bostonas
Etihad zuvu taukai nestumo metu Avialinijos: Torontas, Niujorkas (Džonas Ficdžeraldas Kenedis), Vašingtonas Dulles, ir Čikaga
Kas įdomu yra, kad tame paskutinis pranešimų raundas, Kataro Avialinijos vengė jau nustatytų rinkų prie Emyratų. Naujausi pridėjimai į Emyratų tinklą JAV buvo San Franciskas, Los Andželas, Sietlas, ir Dalaso pėdos. Vertė. Kataro Avialinijos aišku praleido juos naudai Atlantos, Detroito, ir Bostono. Čikaga, zuvu taukai nestumo metu tuo metu, kai jau aptarnautas Etihad Avialinijų, yra gana matyt didelė dviem Artymųjų Rytų avialinijoms. Mes asmeniškai manome, kad Čikaga gali lengvai pasielgti su dviem konkurentais su ta pačia sritimi. Raktas jungs eismą, kuris maitina išvykstančią Čikagą. Kad ir koks konkurentas gali užgrobti aukščiausią besijungiančių klientų skaičių, bus nugalėtojas ten.
Kol mes manome, kad Emyratai turi rinkos vadovavimą su jo 8 Šiaurės Amerikos vartais, mes tvirtai manome, kad Kataro Avialinijos nėra tolimos už. Pagrindinis Emyratų pranašumas yra dydis ir dažnis jo lėktuvo, aptarnaujančio rinkas. Šis pranašumas pasiliks vietoje gana ilgą laiką, kadangi Emyratai tęsia gauti jos A380s. Etihad Avialinijos, tuo tarpu, dalyvauja, bet duotas jo daug projektų visame pasaulyje su jo nesenomis nuosavybės vertybinių popierių dalimis avialinijose, įkurtose Seišelių salose, Airijoje, ir Vokietijoje, nėra jokio klausimo, jų centrai yra kitur. Su visu nauju lenktyniavimu, atvykstančiu į šią sritį, yra vienas tikras nugalėtojas… keliautojai.
Ką visa tai reiškia keliautojams, skraidinantiems ilgą laimikį tarp Šiaurės Amerikos, ir rodo Rytus? Ilgas laimikis tarptautiniai keliautojai gali laukti, kad suras kai kuriuos sultingus reikalus šiais metais į ir nuo JAV ir Kanados. Mes laukiame to toliau išplėsti jau reikšmingą kelionės rinką, ir atstumti tolimesnį Vidurinių Rytų aviacijos vystymąsi.