Kelionės lėktuvu košmaras, ar ką aš padariau savo dėkojimo atostogas
Tai yra istorija apie kelionės lėktuvu košmarą. Būsimi lakūnai, atkreipkite dėmesį!
Mano duktė ir aš padarėme planus aplankyti mano motiną jos 91-ajam gimtadienio vakarėliui šeštadienį, lapkričio 22-ąją. Kad taupyčiau pinigus, skrendančius aplink Dėkojimą, aš rezervavau mūsų skrydžius ir nuomojamą automobilį per Expedia. Neigiamas aspektas buvo, kad mes turėjome skristi trimis reisu, kad pasiektume nuo Madisono, Viskonsinas į McArthur Oro uostą Islip, Niujorke. Mums reikėjo nuomojamo automobilio, kad vairuotume papildomą valandą į Greenport, Niujorką.
Buvo manyta, kad mes išvykome antradienį, lapkričio 18-ąją. Buvo numatyta, kad mūsų skrydis nuo Madisono išvyks 6:35. Tai reiškė, kad mes abu turėjome pakelti iki 3:00, kad gautume mūsų taksi 4:30 (mano duktė atvyko iš Saulės Prerijos, ir aš atvykau iš Madisono),
Vėlai pirmadienis, lapkričio 17-oji, aš gavau elektroninį paštą iš Suvienytų Avialinijų, panaikinančių skrydį nuo Madisono, kuris paveiks mūsų einančius po ryšius
Nebuvo jokios žinutės nuo Expedia. Aš panikavau. Aš nenorėjau, kad mano duktė pakeltų anksti, jei nebuvo jokio skrydžio sugauti.
Aš nedelsiant kviesdavau Expedia, laukė ilgas laikas, kad jungtųsi su atstovu, kuris paėmė mano informaciją, uždėkite mane, laikosi, ir – padėjo ragelį ant manęs. Aš kviečiau juos vėl ir praėjau tą patį procesą, apimdamas atjungimą.
Tokiu būdu aš pavadinau Suvienytas, ir kai aš pagaliau praėjau atstovui, man pasakė, kad aš turiu susisiekti su Expedia. Iki to laiko beveik paplūdęs ašaromis, aš pasakiau Suvienytam atstovui, kad aš jau padariau tai, nesėkmingai. Tai perėmė dvi valandas Suvienytam atstovui, kad pagaliau sukurtų naują maršrutą mums trečiadienį, lapkričio 19-ąją. Tai išeikvojo vieną dieną mano dukters atostogų ir sumažino mūsų vizitą su mano motina iki vienos dienos. Aš paskambinau ir pažadinau savo dukterį, kad pasakyčiau jai, kad ji galėjo išjungti savo pavojaus signalą, ir susisiekė su taksi, kad iš naujo suplanuotų mūsų paėmimą tą patį laiką trečiadienį, ryte.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Antradienį, ryte, aš paskambinau, kad užlaikyčiau mūsų užvaldymą kotedžo, kurį mes išnomavome mūsų vizitui. Jie maloniai sutiko nekaltinti mūsų trūkstamą dieną.
Vėliau antradienį, aš galvojau, kad apžiūrėčiau Suvienytą patvirtinimą reisiniams skrydžiams iš naujo ir atradau, kad jie turėjo mus einantis nuo Madisono į Čikagą į Filadelfiją į Islip, bet sugrįžtantis iš Filadelfijos į Čikagą į Madisoną. Dviem valandoms reikėjo daugiau valandų telefonu su Suvienytu atstovu, kad įsitikintų, kad mes turėjome sugrįžimo skrydį nuo Islip į Filadelfiją.
Kai aš išspausdinau įlaipinimo talonus, aš pamačiau, kad aš turėjau vienas kiekvienai skrydžio kojai. Tačiau, mano duktė neturėjo vienas nuo Philly į Islip.
Trečiadienį, lapkričio 19-ąją, aš pakėliau 3:00. ir mano taksi pavežė mane apie 4:45. Kai mes užsiregistravome Suvienytas, atstovas pasakė mums, kad ji negalėjo išleisti mano dukters trūkstamą įlaipinimo taloną todėl, kad tai buvo Amerikos Avialinijų skrydžiui. Matyt, sesers avialinijos iš tikrųjų nesidalina informacija.
Mes pasiekėme Čikagą, ir paskui pasiekėme Philly. Mes manėme, kad tai bus paprastas klausimas, kad turėtų Amerikos Avialinijų atstovo svarstomą problemą paskutinis trūkstamas įlaipinimo talonas mano dukteriai. Deja, po kalbėjimo su dviem Amerikos Avialinijų atstovais, mes buvome informuoti, kad kažkas panaikino VISUS mūsų likusius skrydžius. Nė vienas iš mūsų neturėjau skrydžio nuo Philly į Islip. Tolimesnės blogos žinios buvo, kad mes daugiau neturėjome JOKIŲ sugrįžimo skrydžių daugiau ne.
Iki to laiko, mes buvome viršuje 12 valandų. Savaime suprantama, mes neėmėme šios informacijos gerai.
Pagaliau, Amerikos Avialinijų atstovas pasakė, kad ji galėjo gauti mus į LaGuardia, kuris buvo taip pat apytiksliai valanda nuo mano motinos namų Greenport. Amerikos Avialinijų atstovas pasakė mums, kad ji įdės prašymą kad mūsų bagažas būti nukreipta į LaGuardia. Žinoma, nebuvo jokios garantijos apie tai.
Aš kviečiau Įmonę, kad įsitikinčiau, kad mes galėjome pakelti nuomojamą automobilį LaGuardia oro uoste ir grąžinti jį į Islip. Laimingai, atsakymas nebuvo tiktai "Taip", bet jie taip pat nekraus papildomas todėl, kad mūsų situacija buvo dėl avialinijos sunkumų.
Kadangi jie rakina išorines duris 21:00, aš kviečiau savo motinos vietą, kad turėčiau juos palikti duris atidarytas todėl, kad mes nepasiektume ten iki 22:00. Jie sutiko padaryti tai.
Mes pasiekėme ant skrydžio į LaGuardia. Kai mes pasiekėme LaGuardia, mūsų bagažas nebuvo ten. Ant apklausos, mes sužinojome, kad mūsų krepšiai buvo ant savo kelio į Islip. Mes gavome nuomojamą automobilį, važiavo į Islip (kur mes buvome sujungti su mūsų bagažu, padėkojimo gerumu!) Pietautas 20:00, ir atvyko į Greenport 22:00.
Mūsų kelionė atgal į Madisoną buvo taip pat uolinga. Mes važiavome į Islip liūtyje, kad išlaipintume mūsų nuomojamą automobilį su pakankamai laiko padaryti mūsų 14:30 skrydžiu į Filadelfiją. Įmonės atstovas maloniai vairavo mus į terminalą, tokiu būdu mes neturėsime eiti lietuje.
Kai mes registravomės su Amerikos Avialinijomis McArthur Oro uoste, mums pasakė, kad buvo "vartų užlaikymas" iki 17:30. Nespecialisto terminuose, kurie reiškė, kad JOKIOS avialinijos neskris iš McArthur iki 17:30. Mes praleistume visus mūsų jungimo skrydžius atgal į Madisoną. Kad pablogintų reikalus, nebuvo jokių skrydžių iš McArthur vėliau tą dieną, kuris gaus mus namo prieš Dėkojimą.
Mano duktė ir aš buvome sutrikdyti, kodėl lietus uždarys oro uostą. Atstovas paaiškino, kad tiktai remia lėktuvus, skrido nuo ten…
Mūsų vienintelis pasirinkimas skrido iš Džono Ficdžeraldo Kenedžio oro uosto į Dalasą (!!!!) ir nuo Dalaso į Madisoną. Stovėtas su būtinumo galimybe turėti Dėkojimą oro uosto terminale, mes sutikome padaryti tai. Mes dabar skristume ant amerikiečių Avialinijų. To įkūrimas paėmė beveik valandą. Geros žinios buvo: (1) mes turėjome kelią namo tą dieną, ir (2) mes tiktai turėsime paimti du vietoj trijų skrydžių.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Blogų žinių pradžia: Mes turėjome paimti taksi, kuris kainuos mums 120$, kad pasiektų Džono Ficdžeraldo Kenedžio oro uostą.
Tik kai mes buvome ant lėktuvo, ir prižiūrėtojas paskelbė, skrydis bus 4 1/2 valandos, kurias aš supratau, kaip toli iš kelio mes skrisime! Mums dabar reikėtų 7 valandų vietoj 4 skrydžio laiko valandų parvykti namo.
Kai mes nusileidome Gate C 32 Dalaso/Fort Verto Oro uoste, galutinė klasės lenta pasakė mums, kad mūsų Madisono skrydis išvyks nuo Gate B 12 po mažiau kaip valandos. Mes paskubinome pasirodyti ir sėsti į galutinį traukinį, kad pasiektume Terminalą B. Mes lenktyniavome Gate B 10, kuris pasakė, kad skrydis buvo į Šrivportą, ne į Madisoną. Atstovas pasakė mums, kad mūsų Madisono skrydis dabar išvyko nuo Gate B 32.
Tokiu būdu mes lenktyniavome atgal į traukinį, kad pasiektume Gate B 32. Tačiau, vieną kartą ten, mums pasakė, kad skrydis iš tikrųjų išvyko nuo Gate B 11. Taip, mes nubėgome per terminalą ir viršuje eskalatorių, kad paimtume galutinį traukinį dar sykį. Kai mes pagaliau grįžome Gate B 11, mums pasakė, kad skrydis buvo perkeltas vėl – į Gate B 12. Ak!
Nors vartai pasakė, kad skrydis buvo į Bostoną, mes buvome patikinti, kad skrydis bus į Madisoną. Tada buvo valandos užlaikymas anksčiau, negu mes sėdome į lėktuvą ir kitą pusvalandį anksčiau, negu mes palikome Dalasą. Mes grįžome į Madisoną 23:30.
Mūsų bagažas atvyko su mumis.
Moralė šio pasakojimo mano ateičiai važiuoja, kad aplankytų mano motiną: panaudokite kelionių agentą, kad suplanuotumėte visus multikojos skrydžius ir musę ar iš LaGuardia ar Džono Ficdžeraldo Kenedžio (iš kurių abu yra tas pats atstumas nuo mano motinos Greenport, kadangi McArthur yra).
Aš tikiuosi, kad jūs turėjote gražų Dėkojimą. Mano duktė ir aš dėkojome, kad mes neturėjome turėti mūsų Dėkojimo valgio kažkokiame oro uosto terminale!