Ką jūs turite žinoti apie kahului oro uostą
Kahului Oro uostas yra regioninis oro uostas, esantis gražioje valstybėje Havajų, į rytus nuo Kahului CDP Maui Grafystėje šalia Haleakala. Dauguma skrydžių atvyksta iš Honolulu Tarptautinis Oro uostas ar JAV žemyne esanti valstybės dalis. Honolulu-Kahului maršrutas lieka vieną iš labiausiai užsiėmusių maršrutų Amerikoje, vertindamas įspūdingą 13-ąjį 2004 metais su šalia 2 milijonų keleivių.
Kahului Oro uostas yra dalis didžiojo greita paskola plano operacinių oro uostų ir uostų nuo centrinės struktūros Havajuose. Svarbiausia oro uosto valdžia yra Havajų Gubernatorius. Gubernatorius savo ruožtu skiria Vadovą Havajų valstybės taip pat kaip Transportavimo Skyrių, kuris abu turi įtaką Havajų Oro uostų Administratoriui.
Havajų Oro uosto Administratorius gyvena daugiau kaip 6 vadovaujančios agentūros, apimdamas: Oro uostų Operacijų Įstaiga, Oro uostai, Planuodamas Įstaigą, Informacijos Technologijos Įstaigą, Darbuotojų Paslaugas, Taikomąjį Skyrių ir Lankytojus Ypatinga Informacijos Įstaiga. Šitos 6 agentūros lavina valdžią ne tiktai Kahului. Bet taip pat ir 4 kituose oro uosto rajonuose būtent: Kaua’i Rajonas, O’ahu Rajonas, Mau’i Rajonas ir, žinoma, Hawai’i Rajonas. Kahului paskolos internetu Oro uostas yra po Mau’i Apygardos valdžios organų jurisdikcija.
Kahului Oro uosto terminalo struktūra turi ticketing skyrių, USDA žemės ūkio rajonas ir sudėliojimas bagažo apžiūrai. Yra daugiau kaip 18 reaktyvinių zonų, pasiekiamų keleiviams panaudoti. Atvykimo ir išvykimo rajonai turi atsarginius išėjimus, kurie vadovauja į gudronuotą skaldos dangą atveju ugnies ar nenuspėtos bėdos.
Kahului Oro uosto vartai buvo pradžioje atskiri, investavimas kad prieštarautų mažam lėktuvui kaip Boeing 717 ir Boeing 737, panaudotas Havajų viduje. Bet daiktai pakeitė su Kahului skrydžių nuo JAV gavimą. žemyne esanti valstybės dalis ir naudojimas didesnio kūno lėktuvo kaip Boeing 777, Boeing 767. Boeing 737-700, Boeing 737-800, Boeing 737-900 ir Boeing 757. Mažesni lėktuvai įtelpa į vartus lengvai. Užsienio lėktuvas negali padaryti to paties, iš esmės dėl jų dydžio.
Oro uostas praėjo plėtimo fazes, kad pritaikytų šituos iššūkius. Ilgalaikis tikslas, patvirtintas Havajų valstybės Įstatymų leidžiamojo organo, taip pat iškelia oro uostą į padėtį, kur tai linksmintų maršrutus nuo Kanados ir net Azijos. Ir dėl to, Kahului oro uostas stato didesnius patogumus, ilgindamas kilimo ir leidimosi takus, papildydamas kuro talpą ir konstruodamas naujus privažiavimo kelius.
Tai pasitiko kietą opoziciją iš vietos gyventojų, kurie nenori, kad salos ramybė būtų chaotiška ir probleminė su per didelio skaičiaus žmonių invazija. Yra daug socialinių supratimo kampanijų, cituojančių problemas, kad didelis miesto oro uostas tiktai sukels miestą didesnės problemos.