Faktoriai, paveikiantys avialinijos bilieto kainas
Kas yra kainoje? Labai seniai, avialinijos bilieto įkainojimas buvo paprastas ir pastovus. Buvo mažas diapazonas pasiekiamų mokesčių už važiavimą maršrutui, ir kiekvienas taip dažnai bus pardavinėjimo mokestis už važiavimą. Kai jūs nupirkote savo bilietą, jūs žinojote, kas laukti, išreiškiant bagažo kišenpinigiais ir viešuoju maitinimu laive. Bet tai buvo praeities dienas, anksčiau, negu Žemi Kainos Vežėjai (LCCs) pasuko avialinijos strategiją ant jos galvos. Dabar kelionė lėktuvu yra populiaresnė negu kada nors, su tolimas daugiau žmonių, važiuojančių negu kada nors anksčiau, baidares vystymasis, kurį tai nerodo jokiems atsipalaidavimo ženklams. Ir vienas didžiausias katalizatorius tam vystymuisi buvo LCCs atvykimas, siūlydamas žemesnius mokesčius už važiavimą, kurie yra daug pigesni vidutiniškai negu "palikimo" vežėjai
Bet vienas būdas pasiūlyti žemesnius mokesčius už važiavimą supaprastina produktą, ir pasiūlyti mažiau, tendencija, tai dabar vietinis pramonėje. Ir kitas turi pasiūlyti akį gaudantį žemą "mokestį už važiavimą" ir paskui pakrauti tai viršuje visomis rūšimis priemokų, kurios yra kietos – ar neįmanomos – išvengti.
Avialinijos produkto "nesurišimas" buvo gerai gamybos stadijoje kelis dešimtmečius dabar kadangi tai buvo pradėta Pietvakarių Avialinijų Jungtinėse Valstijose, pionieriuje žemų orinių mokesčių už važiavimą per supaprastintus paslaugos lygmenis. Avialinijos visame pasaulyje paėmė tai į naujus ilgius, niekas agresyviau dedikuoti.lt nuolaida negu Ryanair Europoje. Norėkite atnešti languotą krepšį? Tai kainuos jums. Užmiršo išspausdinti jūsų įlaipinimo taloną? Tai bus 40 eurų kaltinimas oro uoste, prašom. Gal Jūs norėtumėte būti vienu iš pirmų ant lėktuvo, tokiu būdu jūs galite pasirinkti geresnę (nepaskirtą) vietą? There’ll būti kaltinimu tam. Daug kitų avialinijų baidares ula verčiasi panašia strategija sukurti tuo, kas žinoma kaip "pagalbinės pajamos", ar kraunantis elementams pagrindinės paslaugos, kuri turėjo papratimą būti laisva (tokie kaip bagažo kišenpinigiai, ar vietos užduotis) ar pasiūlymas klientui galimybė nupirkti papildomą pasirinkimą kaip užsakymo proceso dalį (tokį kaip didesni bagažo kišenpinigiai, prieiga prie oro uosto poilsio kambario, ar nuomojamas automobilis atvykimo oro uoste).
Daug keliautojų supranta mintį "neišdumti", kai ji leidžia jiems padaryti jų savus pasirinkimus apie komponentus jų kelionės, rasdama žemesnius mokesčius už važiavimą. Pagrindinis žodis, nors yra "pasirinkimai". Neigiamas aspektas to "laisvo visiems" avialinijos bilieto įkainojime yra, kad daug avialinijų nusprendė parodyti nelaisvai pasirenkamus kainos elementus atskirai, lyg keliautojas turėjo pasirinkimą. Daug palikimo vežėjų parodys "kuro priemoką" kaip kainos elementą atskirai nuo pagrindinės bilieto kainos, net nepaisant to, kad keleivis neturi jokio būdo išvengti to. Žinoma, kuras yra didelė avialinijos kainų dalis, bet tai yra tiktai vienas faktorių, paveikiančių kainą. Kitos avialinijos apims kreditinės kortelės užmokesčio mokestį, bet nesiūlys jokios realistinės alternatyvos mokėjimui su klubas kreditine kortele.
Avialinijos ekspertai pripažįsta, kad "geros senos dienos" yra praeities daiktas. "Žemi Kainos Vežėjai tiekė žemesnius mokesčius už važiavimą ir nuleido avialinijos bilieto kainas visame pasaulyje," sako vienas pramonės konsultantas. "Bet jei jūs esate paruoštas užmokėti už ilgo laimikio Verslo Klasę ar Pirmąją klasę, kelionės lėktuvu žavesio dienos išėjo geram."
Istoriškai avialinijos kovojo būti naudingos, ne tik dėl išorinių veiksnių poveikio, įvertindamos kaip kuro kainos, 9/11, ir SARS, bet taip pat ir todėl, kad jie dažnai bandydavo laimėti rinkos dalį, plėsdamiesi ir mažindami jų bilieto kainas, tiktai stovėti su bankrotu ar pertvarkydami, kai išplaukiantys pertekliniai gamybos pajėgumai pastumia juos į nuostolius. Tokia situacija gali būti geromis žiniomis greitu laiku keleiviams, kurie gali surasti žemesnius mokesčius už važiavimą, bet ateityje tai nėra atsinaujinantis. Tuo metu, kai bilieto kainos yra paveiktos kainos kuro, prie anglinio emisijos apmokestinimo, ir prie šimto kitų faktorių, galų gale tai yra nemokami sms apie tai, ar avialinijos sugeba išlyginti pasiūlą ir paklausą, ir ar jie priešinasi potraukiui nupirkti daugiau lėktuvų, kad užgrobtų rinkos dalį pelningumo sąskaita. Pramonės madingas žodis šiai avialinijos strategijai yra "pilna disciplina".
Kas reiškia keleiviui? Stabiliose rinkose, kur avialinijos atitiko savo sąrašus į reikalavimą, there’ll būti mažiau kintamumo bilieto kainose. Rinkose, kur vežėjai kovoja už keleivius, konkurencingesnis įkainojimas bus parduodamas. Žemai kainos vežėjai gali pasiūlyti žemesnius mokesčius už važiavimą negu palikimo vežėjai – bet kai visos "paslėptos priemokos" yra pridėti į kainą, tas patraukliai žemesnis mokestis už važiavimą galbūt nėra žemesnis daugiau ne. Net naujesnis, efektyvesnis kuru lėktuvas, negali visiškai išmokėti kompensaciją už aukštų kuro orinių mokesčių už važiavimą kainų padarinius. Vis daugiau avialinijos versle, nėra jokio tokio daikto kaip laisvi priešpiečiai.