Dideli įvairiaspalviai lėktuvai yra daug sunkesni tvarkytis – leidžia mane aiškinti, ką aš turiu

parašė , 2012-03-17 12:52

ikas. Kaip gal Jūs norėtumėte išgirsti pirmas kreditas nemokamai ir įdomus skanėstas apie plovimą didelio lėktuvo, specialiai reisinių lėktuvų? Gerai, aš turiu temą, apie kurią jūs galbūt neišgirdote daug, net jei jūs esate avialinijos pramonėje ar vyksta dirbate kompanijoje, kuri taip pat siūlo lėktuvo plovimo paslaugas.

Buvo įdomus straipsnis neseniai New York Times per Kūčias tituluotas 2011; "Ant Reaktyvinio Eksterjero, Vanilės Parado," prie Jad Mouawad, kuris išdėstė;

" Po beprotiško lenktyniavimo ir svirduliuojančių nuostolių dešimtmečių, vidaus avialinijos paėmė blaivesnį metodą verslo skridimo, su jų pirmu prioriteto pelnymu. Ir tokiu būdu įmantrūs fiuzeliažai ir gyvybingos dažų darbo vietos – atsimena, kad TWA drąsios raudonos linijos – nuėjo kelias nemokamų valgių, pagalvių, ir tikrino krepšius
Pasirinkimo spalva dabar yra protinga baltas. Baltas neblanksta kaip greitai saulėje ir reikalingas mažiau touchups; be pridėto spalvos blyksnio, mažiau dažų yra būtini, pirmas kreditas nemokamai darydami lėktuvus lengviau ir taupydami kurą."

Gerai, aš pasakyčiau, kad to straipsnio autorius yra teisus, bet aš norėčiau pridėti kažką kita, jie yra pragaras daug lengvesnių išsimaudyti, kai jie nėra "visa spalvingi" ypač tamsus nudažytas lieknu, kadangi tai yra tikras lokys tvarkytis. Tai pralekia lengva, kadangi blankti balti oksiduoti dažai kraujuoja ant dažytų rajonų, ir išvargęs filmas ir džiovintas muilas daro tai beveik neįmanoma sulaikyti senovinis. Reikia daugiau vandens, daugiau darbo jėgos, daugiau laiko, daugiau valymo, daugiau džiovinimo, ir tai tik sunkina ir sudėtinga kai ant pastolių, kopėčių, ar naudoja ilgus-poled šepečius su rankšluosčiais gale apdžiūti.

Ir dress užmirškite apie taškelį laisvą skalavimą, kadangi yra tik per didelis skaičius kitų problemų turėti reikalo su. Ir aš minėjau paukščio mėšlą? Ne, aš nepadariau, bet nepasidarydamas grafinis, jūs gaunate paveikslą! Blogiausias visų kartais dažytos dažų darbo vietos nėra taip ilgalaikės, ir kaip jie susižavėjimas, jūs turite būti švelnesnis su valymu ir muilu iš baimės jo tepliojimo viršuje daugiau. Nutirpdykite skystį, yra sunkus ant tų įmantrių dažų darbo vietų, ir tai reiškia, kad avialinija turi tęsti perdažyti juos, kas ketina išimti tą lėktuvo vertingą dalyką iš flotilės, kad "paliestų tai viršuje" ar leistų tam pasilikti iš flotilės ilgiau tuo metu, kai darbas reikalingas TOLIMO tikrinimo tuo pačiu laiku.

Bet kokiu atveju, kadangi NYT dalies autorius pasisiūlo, tai yra viskas apie kainą visiškai aplink, daugiau dažų reiškia daugiau svorio, daugiau kuro vartojimo, ir kai prieita prie lėktuvo, plaunančio daugiau išlaikymo, kuris lėktuvo plautuvui galėtų reikšti, daugiau maudosi, bet tai yra sunkesnis darbas, ir avialinijos bando konkuruoti kaina su žemais kainos vežėjais, ir atlyginti tas piktinančias kuro kainas. Taip, prašom svarstyti visa tai.

Rašyti komentarą

Vertingi patarimai keliones dar tik planuojantiems ir jau keliaujantiems! Sužinokite daugiau apie paskolos galimybę jūsų planuojamai kelionei.