Avialinijos, oro uostai ir nepaklusnūs keleiviai
Pastebėkite jus, kaip pabrėžtas lauke kiekvienas yra šiomis dienomis, visi keleiviai atrodo kaip zombiai su blogu požiūriu. Kodėl yra tai? Gerai, tai yra todėl, kad Transportavimo Saugumo Administracijos tarnautojai eina aplink, tarytum jie turi žibintą viršuje, kur Saulė nešviečia.
Artėjant laikui, kai kiekvienas eina per tą liniją, laukia jų užlaikyto lėktuvo, gauna požiūrį nuo apsistojančio rašomojo stalo, padeda dar vienas kaip su smulkmeniška stiuardese ir paskui bando perpildyti jų bagažą į per šiukšlių dėžę ir savęs savarankiškai į vietą, padarytą elfams, nenuostabu jie yra paruošti sprogti; "išjunkite visus prietaisus, kol mes nesiekiame aukščio." Nenuostabu mes gauname ‘orinį įniršį’ taip dažnai, kuris tiktai sukelia skrydžio užlaikymus ir tupdo kažką kalėjime, o ne jų maršrute
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
CBS Veiksmas 10 Žinių turėjo neseną dalį, vertą komentaro šios tituluotos svarstomos problemos;" Avialinijos pramonė svarsto susidorojantis su nepaklusniais keleiviais," kuris buvo publikuotas 2014 m. vasario 16-ąją. Straipsnis, lydintis istoriją, išdėstytas;
"Protrūkiai orinio įniršio tarptautiniuose skrydžiuose, tai pasirodo, yra klestintys. Pramonė svarsto naujas taisykles. Ilgos linijos, bagažo mokesčiai ir panaikinti skrydžiai: keleiviams, skridimo patirtis šiandien gali sukelti didžiulę įtampą. Bet tarptautiniu mastu, avialinijos yra sutelktos ties kita neatidėliotina problema: orinio įniršio incidentai, kurie yra klestintys."
Niekas nenori nepaklusnių keleivių, bet man ganėtinai duoda pavojaus signalą pateikime stiuardesių, TSA, saugumo ir oro uosto ir avialinijos personalo pranašumas, kad suteikčiau šykščius energingus požiūrius ir niekam tikusią paslaugą. Aš manau, kad tai yra socialinis sąlygojimas, ir sąjungoms, ir viešoms ir privačioms, neturi duoti šio kontrolės lygmens, tai yra iš esmės MOKSLŲ BAKALAURAS. Jei darbuotojai ir vertybinių popierių įstatymas atitinkamai ir liovėsi pabrėžti, kad žmonės ten būtų daug mažiau nepaklusnių keleivių. Mums nereikia daugiau taisyklių, mes neužsitarnaujame piktnaudžiavimo.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Kai su žmonėmis elgiasi kaip galvijai, mokantys klientai turi teisę būti nedaug sutrikdyti. Kiekvienas žino, kada jūs pakuojate žiurkes, skėrius, ar kalmarus per arti kartu, jūs prašote blogiausio elgesio. Nėra manoma, kad žmonės yra bandos gyvūnai, ir mes neturime laukti jų aklai paimti tą lygmenį piktnaudžiavimo kuklių wannabe tarnautojų su ženkleliu, ginklu ir teise padaryti jūsų gyvenimą ir pargriauti gyvenantį pragarą.
Žmonės moka gerus pinigus, kad skristų ant reisinių lėktuvų, tokiu būdu su jais turi elgtis kaip geri klientai, toks klientų aptarnavimo pakeitimas palengvintų 85 % orinių įniršio incidentų per naktį. Prašom galvoti ant to.