Ipcc ataka ant avialinijos pramonės
Teisinga, kad pagaminti reisiniai lėktuvai kaitina ir daro taip aukščiuose, kurie labai šąla, kad prasidėtų, tačiau svarstydami apimties atmosferą viršuje ten, net nepaisant to, kad plonesnis negu jūros lygyje, padarykite 1,000s avialinijos skrydžių kasdien tuose aukščiuose, aukoja pakankamai karščio ir šiltnamio efektą sukeliančių dujų, kad pakeistų kažką? Turbūt ne, tačiau IPCC skyrė į avialinijos pramonę kaip į didelį šaltinį šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos – CO2 būti tikslus. Taip, kai jūs deginate Žibalą – daug kaip dyzelinis kuras jūs gaunate CO2. Ir taip, reisiniai lėktuvai tikrai pagamina daugiau oro užteršimo, apmokestindami ir laukdami į pakilimą, bet kaip didelis reikalas yra tai iš tikrųjų?
IPCC nori gauti Avialinijos Pramonę į pusę jų CO2 emisija iki 2050 nuo 2005 lygmenų. Tai gali atrodyti padaroma, bet nemanantis, kad visas reisinis lėktuvas liepia, kad Comac, Bombarduotojas, Aerobusas ir Boingas šiuo metu turėtų ant atsilikimo. Daugiau lėktuvo, net jei daug daugiau kuro, efektyvaus vis dar, reiškia gryną CO2 emisijos padidėjimą. IPCC mano, kad CO2 produkcija nuo žmonijos šildo planetą iš esmės net nepaisant to, kad paskutiniuose 150 metų planeta tiktai šildė 8 laipsnius, ir mes net turėjome tylą temperatūriniame padidėjime paskutinių 18 metų, su kai kuriais mokslininkais, numatančiais saulės minimalų periodą, kuris aušins laikinus darbuotojus kito 20 metų ar daugiau.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Kaip IPCC ketina priversti jų numatomą įgaliojimą ant būsimo reisinio lėktuvo CO2 emisija? Gerai, viena sąvoka, kurią IPCC paskleidžia yra, kad avialinijos skrydžius įkrauna per toną CO2, pagaminto ant tarptautinių skrydžių. Nors vidutinis tarptautinis skrydis, įvertintas 1-2 tonose CO2, kainos per skrydį (tarptautinis mokestis), būtų panaudotas, kad varžytų skrydžius ir keleivius, didindamas kainą per bilietą. Taip, daugiau kuro efektyvūs reaktyviniai varikliai būtų rezultatas, galbūt, ar tai tik padės daug žmonių be darbo su mažiau keliautojų, mažiau skrydžių, kadangi nėra jokios artimos trukmės technologinis pakaitalas šiuo momentu avialinijų, kad patobulintų į. Galvokite apie šį ekonominį iššūkį avialinijos pramonei. Tada svarstykite tai, ką IPCC padarys į visas pramonės šakas – turbūt apimdamas jūsų. Visi potencialui, kad sumažintų 2100 padidėjimą temperatūros prie 3 laipsnių, kurie netrukdys planetai šildyti, ar lėtins ją nuo aušinimo.
Kad visiškai tyrinėtumėte šią svarstomą problemą, prašom nueiti į "Tarptautinę Transportavimo Forumo" žiniatinklio svetainę ir prašom gerėti, COP21 pdf Avialinijos Kelionei – taip pat eina į Anglį Nepriklausoma Žiniatinklio svetainė ir gerbia "šiltnamio emisijos aviacijos šaltinius."
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Dabar tada, aš turiu geresnę mintį, visi tie žmonės, kurie skrido į IPCC prie 196 šalių dalyvaujant – joja savo dviračiais atgal ar nomuoja irklą ar eilės valtį. Atsiminkite, kad yra 50 000 įvertinta dalyvaujant, neapimant protestuotojų taip pat ten. Jūs turite suprasti tipą žmonių, kuriuos šitie įvykiai traukia. Jei mes padarėme tai, mes galėtume sumažinti 166.66666 skrydžių (50 000 padalytas vidutinį lėktuvą su 300 keleivių). Išplaukianti CO2 produkcija yra 179.99 tonų. Prašom pasakyti, kad veidmainiai gautų jų savas išvykas namo, nenaudodamas CO2 emisijos gamybos transportavimo. Galvokite ant to.