Pigios dujos, brangus orinis mokestis už važiavimą
Žmonės retkarčiais nori žinoti, jei dujos yra palyginti pigios tada, kodėl yra airfare brangus? Šis klausimas atrodo paprastas ant pradžios, bet iš tikrųjų tai daug sudėtingiau negu iš pirmo žvilgsnio. Ir mes ištirsime šį klausimą šiame straipsnyje.
Žmonės įbrėžia savo galvas kaip, vidaus mokesčiai už važiavimą net – sako nuo Indianapolio Hartfordui, kadangi pavyzdys – pakilo iš 425$ į 450$ ir paskui į 525$. Žmonės tada nusprendžia važiuoti vietoj to, šiame pavyzdyje, imdamas kelią kainuotų jums apytiksliai 172$ kure. Palyginkite tai su airfare. Taigi kodėl didelis nesugretinamumas?
Atsakymas guli serijoje pramonės įvykių, kurie padėjo avialinijas smarkiai į kainų kontrolę. Šis kontrolės kiekis nebuvo pamatytas ankstesnėse kartose, tokiu būdu žmonės gali laukti, kad kainos tęs pakilti. Praeityje, oriniai mokesčiai už važiavimą ir energijos/kuro kaina buvo artimai sujungti – ši sąsaja iškraipo, anksčiau šiais metais skristi, kuro kainos nukrito 12 %, tuo tarpu airfares tiktai nukrito tik 1 procentu. Ir nuo praėjusio gruodžio, mokesčiai už važiavimą padidėjo pagal normą 3.6 kartai avialinijos eksploatacijos išlaidų nuo kuro išlaidų. Vadinasi airfare kainų elgesys veikia keliu, kuris negali būti tiktai paaiškintas kuro kainų.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Daug susijungimų avialinijų pastaraisiais metais, pavyzdžiui ta Žemyninių Avialinijų ir Suvienytų Avialinijų, Deltos Oro ir Šiaurės vakarų Avialinijų, sumažino didžiąją dalį lenktyniavimo, kuris egzistavo, anksčiau, tokiu būdu avialinijos daugiau neturi kovoti kainomis. Tai kontroliavo juos, dabar jie gali nustatyti savo savas kainas dėl drastiškai pažeminto lenktyniavimo kiekio.
Tokiu būdu sumažintas lenktyniavimas reiškia, kad kuro kaina nepaveikia lėktuvo bilietų tiek daug, kiek tai padarė praeityje.
Kitas daiktas, kuris nėra aiškiai atskleistas, kai keliautojai apsiperka oriniams mokesčiams už važiavimą yra taip vadinamos pagalbinės pajamos, kurie yra jungtinės pajamos nuo dažnų lakūno programų ir maisto kaltinimų taip pat kaip bagažo priemokų.
Žmonės turi važiuoti, tai taip paprasta kaip tas – ir vadinasi avialinijos gali saugiai tęsti savo kainas. Jei žmonės iš tikrųjų nesiliauja skristi, kuris yra beveik negalimumas, nėra nedaug į jokį stimulą avialinijoms, kad nuleistų jų mokesčius už važiavimą. Kad ilgai, kaip vėjai tęsia pūsti šia kryptimi, laukite avialinijų joti srove smarkiai ir nenuleisti jų kainas greitai.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Tačiau tai nereiškia, kad jūs negalite surasti pigesnių kainų. Technologija yra jūsų draugas, ir ji padės jums šiose kilniose pastangose. Svetainės kaip Hopper.com sako jums, jei jūs suradote reikalą, ir paskui atskleidžia geriausią laiką, kad skristų žemiausiam mokesčiui už važiavimą. Yapta.com įspėja jus į pigiausius bilietus jūsų pageidaujamam skrydžiui. Ir yra kitų daugialypių kelių, geriausi vieno dolerio banknotai, siekiant kelionių agento pagalbos.